Diggcinema | Music Exploit | MP3 VALLEY | CANLI TV

Pazar, Eylül 02, 2007

Dün Gece Bir Rüya Gördüm (2006)

Yönetmen
Ulaş Ak
Senaryo Yazarı
Ulaş Ak
Tür
Dram


CD 1

CD 1 Tam ekran izlemek için buraya tıklayın


CD 2
CD 2 Tam ekran izlemek için buraya tıklayın




Oyuncu..................Filmdeki Karakteri

Pelin Batu..................Lale
Emre Kınay..................Deniz
Arzu Yanardağ..................
Fikret Hakan..................
Yıldırım Beyazıt..................
Nebahat Çehre..................
İstemi Betil..................
Mustafa Uzunyılmaz..................
Mustafa Turan..................
Selma Sonat..................
Nevzat Şenol..................
Müge Ulusoy..................
Serap Ezgü..................
Yeşim Gül Akşar..................
Nazmi Göçmen

1 yorum:

no comment dedi ki...

sayın ULAŞ AK oncelıkle sızı tebrık ederim gercekten mukemmel otesi bı fılm tasarlayıp cekmısınız ama bunlar gercek sıze cok saygı duyuyorum.suan da oldugu gıbı fılmı ızlerkende goz yaslarımı tutamadım.bende 2 sene sewgılımı kaybettım hemde tam hayatımın ınsanını buldum dedıgım anda ve onla gecen 4,5 ayımı unutamıyorum o illet şeyı kullanan herkesı allah kurtarsın ve sewenlerıne bagıslasın gercekten cok ama cok kotu bısey,2 senedır ewımden dısarı cıkmıyorum camdan dahı bakmıyorum ne yedıgımden ne de ıctıgımden bı tat alamıyorum sızı tekrar tekrar tebrık ederım basarılarınızın dewamını dılıyorum saygılarımla...